עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

רופא שיניים מומלץ עפולה - מוזמנים למרפאה שלנו!

מינימום כאבים! מקסימום תוצאות! רופאי שיניים בכירים ומנוסים!
לטיפול שיניים ברמה גבוהה:
שם טל שלח

הלבנת שיניים בעפולה: החיוך שתמיד חלמת עליו

הלבנת שיניים בעפולה

הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי שנועד להבהיר את צבע אמייל השן. בשנים האחרונות זה הפך פופולרי להפליא בקרב אנשים בכל הגילאים. הסיבה לפופולריות הזו נעוצה ברצון ההולך וגובר לחיוך המושלם, שקשור לרוב להצלחה ובריאות. הלבנת שיניים בעפולה מציעה דרך יעילה להשגת מטרה זו באמצעות טכנולוגיה חדישה וגישה מקצועית.

תהליך הלבנה

1. הכנה

הלבנת שיניים בעפולה מתחילה בייעוץ ואבחון יסודיים. רופא השיניים מעריך את מצב השיניים והחניכיים שלך, קובע את הגורמים לשינוי צבע האמייל ודן בציפיות שלך מההליך. זהו שלב מכריע מכיוון שלא ניתן להלבין את כל סוגי שינוי צבע השיניים ובמקרים מסוימים ניתן להמליץ ​​על שיטות חלופיות כגון ציפויים. ניקוי שיניים מקצועי מתבצע גם להסרת אבנית ורובד, המאפשר חדירה טובה יותר של חומר ההלבנה.

2. תהליך הלבנה

הליך הלבנת השיניים עצמו בעפולה אורך בדרך כלל בין 30 דקות לשעה. רופא השיניים מורח ג’ל מיוחד על השיניים, המופעל לאחר מכן באמצעות אור או לייזר. ניתן לחזור על תהליך זה מספר פעמים במהלך ביקור אחד כדי להשיג את התוצאה הרצויה. חשוב לציין שהלבנה מקצועית מאפשרת לשלוט בתהליך ולמזער את הסיכון לגירוי חניכיים או לרגישות מוגברת בשיניים.

3. שלב אחרון

לאחר סיום הליך הלבנת שיניים בעפולה, רופא השיניים יספק המלצות מפורטות כיצד לטפל בשיניים. זה עשוי לכלול שימוש במשחות שיניים מיוחדות, הגבלת צביעת מזון ומשקאות בימים הראשונים לאחר ההליך, וטיפים לשמירה על היגיינת הפה. שמירה על המלצות אלו תסייע בהארכת אפקט ההלבנה ושמירה על בריאות השיניים.

 
 

 

 

הלבנת שיניים בעפולה: הדרך לחיוך זוהר

יתרונות הלבנת שיניים במרפאתנו

מקצועיות וניסיון

הכישורים והניסיון של המומחים שלנו הם יתרון מרכזי בבחירת הלבנת שיניים בעפולה. הרופאים שלנו בעלי השכלה רפואית גבוהה והתמחות בתחום רפואת השיניים האסתטית. הם לוקחים באופן קבוע קורסי המשך כדי להתעדכן בהתקדמות האחרונה בהלבנת שיניים.

חדשנות בשירות היופי

הלבנת שיניים בעפולה במרפאתנו מתבצעת תוך שימוש בציוד החדיש ביותר ובטכנולוגיות החדישות ביותר. אנו משתמשים במערכות הלבנת לייזר המספקות תוצאות מהירות ויעילות יותר בהשוואה לשיטות המסורתיות. חומרי ההלבנה שלנו בטוחים ויעילים, הם עברו את כל הבדיקות וההסמכה הקליניות הנדרשות.

גישה אינדיבידואלית

במרפאתנו אנו מבינים כי כל מטופל הוא ייחודי, ויש להתאים אישית את הגישה להלבנת שיניים בעפולה. אנו עורכים פגישת ייעוץ מפורטת, במהלכה אנו מקשיבים היטב לרצונותיך ולציפיותיך מההליך. בהתבסס על מידע זה ותוצאות האבחון, אנו מפתחים תוכנית הלבנה אישית הלוקחת בחשבון את האמייל, רגישות השיניים ובריאות הפה הכללית שלך.

 

שאלות נפוצות

– האם יש התוויות נגד להלבנת שיניים?

למרות שהלבנת שיניים בעפולה נחשבת להליך בטוח, ישנן התוויות נגד מסוימות. אלה כוללים הריון והנקה, נוכחות של עששת או מחלת חניכיים, אלרגיות למרכיבי מוצרי הלבנה, כמו גם נוכחות של מספר רב של סתימות או כתרים באזור הגלוי של החיוך.

בנוסף, עלולה להיות התווית נגד הלבנה במקרים של רגישות חמורה בשיניים או אמייל דליל. במקרים כאלה, המומחים שלנו יכולים להציע שיטות חלופיות לשיפור צבע השיניים, כגון ניקוי מקצועי, מיקרו-שחיקה באמייל או התקנת ציפויים.

– כמה זמן נמשך אפקט ההלבנה?

משך ההשפעה לאחר הלבנת שיניים בעפולה יכול לנוע בין מספר חודשים למספר שנים. בממוצע, התוצאה נמשכת כ 1-2 שנים. עם זאת, הדבר תלוי במידה רבה בגורמים אינדיבידואליים כמו היגיינת הפה, תזונה והרגלים רעים. צריכת מוצרי צביעה (קפה, תה, יין אדום), עישון וטיפול שיניים לקוי עלולים לקצר את תוחלת החיים של התוצאות. מצד שני, טיפול נכון, ניקוי מקצועי קבוע ושימוש במשחות שיניים מיוחדות להלבנה יכולים לסייע בהארכת ההשפעה.

– אילו אמצעי זהירות יש לנקוט לאחר ההליך?

לאחר הלבנת שיניים בעפולה, חשוב לנקוט במספר אמצעי זהירות על מנת להבטיח שמירה מקסימלית של התוצאות. ב-48 השעות הראשונות לאחר ההליך, מומלץ להקפיד על “דיאטה לבנה”, הימנעות ממזונות ומשקאות שעלולים להכתים את השיניים. זה כולל קפה, תה, יין אדום, שוקולד, פירות יער וכו’. חשוב גם להפסיק לעשן בתקופה זו.

בעתיד, מומלץ להגביל את צריכת המאכלים והמשקאות לצביעה, להשתמש בקשית בעת צריכתם ולשטוף את הפה במים לאחר האכילה יש להקדיש תשומת לב מיוחדת להיגיינת הפה, באמצעות מברשת שיניים רכה ומשחת שיניים לרגישים. שיניים. ביקורים קבועים אצל רופא השיניים לצורך ניקוי מקצועי יסייעו גם כן לשמור על חיוך בהיר.

 

הלבנת שיניים בעפולה היא דרך יעילה לשפר את האסתטיקה של החיוך שלך ולהגביר את הביטחון העצמי שלך. הקליניקה שלנו מציעה גישה מקצועית, טכנולוגיה חדישה ויחס אישי לכל מטופל. אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ כדי לדון ברצונותייך ולפתח את תכנית הטיפול האופטימלית.

 

מומחה השתלות בעפולה: בקרו במרכז ב

שיקום פה עפולה

רפואת שיניים דחופה טבריה

 
 

 

 

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן