אודות בורלה מרפאת שיניים

במרפאת בורלה מעניקים את כל השירותים בתחום כירורגיית הפה והלסת וטיפולי השיניים תחת קורת גג אחת, כל מטופל המבקר במרפאה זוכה ליחס אישי ובדיקה ראשונית יסודית ומקיפה, במטרה לקבל את חוות הדעת המקצועית ביותר לצד תכנית טיפולים מלאה ומותאמת על פי צרכיו.
במתחם מקצועי ומעוצב הכולל את הטכנולוגיה החדישה ביותר לצד תנאי טיפול ונוחות מלאים, ממתין הצוות המקצועי של מרפאת השיניים בורלה ונותן מענה מלא לבריאות הפה והשיניים של המטופלים, לצד פתרונות אסתטיים.
מרפאת בורלה עומדת לרשות כל המחפשים אחר רופא שיניים בעפולה, ובזכות יתרונותיה המקצועיים חתמה לעצמה שם ומוניטין באזור הצפון כולו.
הרופאים הבכירים והמקצועיים שלנו מלווים כל מטופל החל משלב הבדיקה וחוות הדעת הראשונית ועד להשלמת הטיפול על הצד הטוב ביותר.
במתחם מקצועי ומעוצב הכולל את הטכנולוגיה החדישה ביותר לצד תנאי טיפול ונוחות מלאים,

ממתין הצוות המקצועי של מרפאת השיניים בורלה ונותן מענה מלא לבריאות הפה והשיניים של המטופלים, לצד פתרונות אסתטיים. מרפאת בורלה עומדת לרשות כל המחפשים אחר רופא שיניים בעפולה, ובזכות יתרונותיה המקצועיים חתמה לעצמה שם ומוניטין באזור הצפון כולו. כל מטופל המבקר במרפאה זוכה ליחס אישי ובדיקה ראשונית יסודית ומקיפה, במטרה לקבל את חוות הדעת המקצועית ביותר לצד תכנית טיפולים מלאה ומותאמת על פי צרכיו. במרפאה נמצאים שלושה כירורגים מומחים בניהם כירורג בכר מהמרכז הרפואי רמב”ם בחיפה, בעל התמחות מקצועית בתחום הפה והלסת. הרופאים הבכירים והמקצועיים שלנו מלווים כל מטופל החל משלב הבדיקה וחוות הדעת הראשונית ועד להשלמת הטיפול על הצד הטוב ביותר. אנו מעניקים את כל השירותים בתחום כירורגיית הפה והלסת וטיפולי השיניים תחת קורת גג אחת, לרבות הפעלת מעבדה מורשית לייצור כתרים. חומרי הגלם והמוצרים בהם נעשה שימוש במרפאה מתוצרת
כחול לבן בלבד, תחת רישוי ופיקוח מלא, וללא ייבוא ושימוש בחומרים מסין וממדינות המזרח הרחוק. כחלק מראיית השירות שלנו, במרפאה תזכו למענה בטווח זמן קצר ומהיר, ולכל היותר תוך 72 שעות ממועד הפניה הראשונית. אנו מבצעים את כל סוגי השתלות השיניים- לאחר בדיקת התאמה למטופל, ומספקים גם טיפולים תחת טשטוש או בהרדמה מלאה. אנו מבצעים השתלות שיניים לעצם חלקה (השתלה בזאלית), שתלים זיגומאטיים, שתלים דנטליים, שתלי זרקוניה וחרסינה וסוגים נוספים של שתלים באמצעות החומרים המתקדמים בשוק ותחת שיטות העבודה המתקדמות ביותר. על פי התאמה אישית ובמידת הניתן אנו מבצעים גם טיפולי השתלת שיניים ביום אחד. צוות המרפאה מתמחה בהשתלות ותכניות לשיקום הפה, המבוצעות תחת פיקוח מחמיר, הקפדה על סטנדרטים גבוהים ובאחריות מלאה. מלאו פרטים בטופס לקביעת בדיקה ראשונית