כתרי חרסינה על גבי מתכת

כתרי חרסינה הם בין הכתרים האיכותיים הקיימים, וזאת בזכות קרבה מדויקת של החומר להרכב השן הטבעית, ועמידותו בפני צבעים, מאכלים ושחיקה אפשרית.

 

השתלות שיניים מבוצעות כיום כפתרון בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, למטופלים אשר איבדו את השיניים הטבעיות, הן באמצעות אירוע טראומה דוגמת תאונה והן בשל שחיקה, חולי וליקויים אחרים. אובדן השיניים לא יתבטא בהכרח בנשירה טבעית שלהן, ובמרבית המקרים ניתן יהיה לצפות אותו בשל היחלשות ושקיעה של השיניים הקיימות.

 

במצב בו האבחנה הרפואית היא כי לא ניתן להציל את השיניים הטבעיות בשום צורה, מוטב יהיה שלא להמתין לנשירה טבעית שעשויה לארוך שנים בהם המטופל סובל ממראה חולה ומקושי באכילה ובדיבור, אלא באמצעות תהליך כירורגי פשוט למדי לחלץ את השיניים הפגועות והחולות מן הרקמות ולעבור השתלת שיניים.

קיימות שיטות רבות להשתלת שיניים, כאשר אלה תלויות במצב הלסת וצפיפות העצם של המטופל. לאחר צילומים מדויקים והדמיה ממוחשבת של הפה והלסת ניתן יהיה לקבוע את ההליך הכירורגי המדויק לצד מיקום ואופי השתלים, העשויים מאלומיניום ומוחדרים בעדינות לעצמות החניכיים, הלחיים או הלסת בהתאמה.

 

כתרי חרסינה על גבי מתכת מתייחסים למעשה להרכב החומר ממנו עשוי הכתר החיצוני, אשר מהותי הן לנראות ולחזות המטופל, והן לעמידות. ציפוי חרסינה לשיניים הוא ציפוי דקיק אשר משווה מראה של שן טבעית, צחה ולבנה, העמידה לאורך שנים ארוכות.

 

ציפוי חרסינה לשיניים נבחר כחומר מוביל מאחר ולחרסינה אין נטייה להכתמה וצפיפות ועמידות החומר היא גבוהה במיוחד, גם תחת לחץ- וזאת למרות שמדובר בציפוי דק במיוחד שמייצר מראה של שן טבעית. יתרון נוסף של החרסינה הוא שניתן ליצור ממנה כתרים ושיניים במספר גוונים, ברמת דיוק גבוהה של הגוון ובהתאמה לגוון השיניים הקיימות. נתון זה חשוב במיוחד למטופלים אשר אינם זקוקים להשתלת שיניים מלאה בכל הפה- והשיניים המושתלות הן למעשה שיניים משלימות למערכת השיניים הקיימת. התאמה מדויקת של הגוון תיצור מראה אחיד וטבעי. כאשר הצורך הוא בהשתלת שיניים מלאה לכל חלל הפה, הבחירה לרוב תהיה בגוון לבן ונקי שמעניק מראה בריא וחיוך צח.

ציפוי חרסינה לשיניים אינו משמש אך ורק לצורך של השתלות שיניים בדרכים שונות, כתרי חרסינה על גבי מתכת המהווה את תשתית השתל אמנם הוכיחו יעילות ועמידות גבוהה, אולם גם שימוש בעלי חרסינה דקיקים לצורך השלמת שן שבורה ומילוי חריצים הוכח כיעיל ומעניק נראה אסתטי, נקי וטבעי.

 

מרפאת בורלה היא מרפאת שיניים מובילה באזור הצפון, בזכות מבחר טיפולים הניתנים תחת קורת גג מקצועית אחת, ליווי של מומחה כירורג פה ולסת לפרוצדורות רפואיות מורכבות ועבודה עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הן בתחום השתלות שיניים והן בתחומים של רפואת שיניים משמרת ומשקמת כאחד.