עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

מומחה השתלות בצפון: מוזמנים לקבוע פגישה בקליניקה

מינימום כאבים! מקסימום תוצאות! רופאי שיניים בכירים ומנוסים!
לטיפול שיניים ברמה גבוהה:
שם טל שלח

מומחה השתלות בצפון: החיוך שלך בידיים טובות

מומחה השתלות בצפון

אובדן שיניים הוא בעיה רצינית שמשפיעה לא רק על האסתטיקה של החיוך, אלא גם על הבריאות הכללית של האדם. זה יכול להוביל להפרעות עיכול, שינויים בצורת הפנים ואפילו אי נוחות פסיכולוגית. למרבה המזל, רפואת השיניים המודרנית מציעה פתרון יעיל – השתלת שיניים. מומחה השתלות בצפון מוכן לעזור לך להחזיר לך חיוך בריא ויפה.

מדוע יש צורך בהשתלת שיניים?

1. שחזור פונקציונליות

השתלת שיניים היא לא רק הליך קוסמטי. הוא ממלא תפקיד מפתח בשיקום התפקוד המלא של מערכת השיניים. מומחה השתלות בצפון מדגיש כי השתלים מאפשרים להחזיר לעצמכם את היכולת ללעוס מזון בצורה יעילה, המשפיעה ישירות על תפקוד מערכת העיכול. בנוסף, שיניים חסרות עלולות להוביל לבעיות דיבור. שתלים פותרים בעיה זו, ומאפשרים לך לדבר שוב בבהירות ובביטחון. זה חשוב במיוחד למי שפעילותם המקצועית כרוכה בתקשורת.

2. אסתטיקה וביטחון עצמי

חיוך יפה הוא לא רק מראה מושך, אלא גם מקור לביטחון עצמי. מומחה השתלות בצפון יודע כמה חשוב למטופלים להחזיר את היופי הטבעי לחיוך שלהם. לא ניתן להבחין בין שתלים מודרניים לבין שיניים אמיתיות, מה שמאפשר לאנשים להרגיש בנוח בכל מצב – בין אם זה פגישה עסקית, דייט רומנטי או צילום. מטופלים רבים מציינים כי לאחר ההשתלה הם הפכו פתוחים יותר בתקשורת ובטוחים בעצמם.

3. עמידות ואמינות

כשמדובר בשיקום שיניים, חשוב לחשוב לטווח ארוך. מומחה השתלות בצפון מדגיש כי שתלים הם פתרון אמין ועמיד לאורך זמן. שלא כמו תותבות או גשרים נשלפים, הדורשים החלפה כל 5-10 שנים, שתלים הממוקמים היטב יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים. זה הופך אותם לפתרון חסכוני בטווח הארוך. בנוסף, השתלים עמידים ביותר, ומאפשרים לכם ליהנות מהמאכלים האהובים עליכם ללא הגבלות.

4. בריאות עצם הלסת

מעטים האנשים שחושבים על מה שקורה לעצם הלסת לאחר אובדן שיניים. מומחה השתלות בצפון מסביר ששורשי שיניים חסרים מובילים לניוון הדרגתי של רקמת העצם. זה יכול לגרום לשינויים בצורת הפנים, קמטים ובעיות בשיניים שנותרו. שתלים פותרים בעיה זו מכיוון שהם משתלבים ברקמת העצם, ממריצים את צמיחתה ומונעים ניוון. כך, השתלה לא רק מחזירה חיוך יפה, אלא גם שומרת על בריאות כל אזור הלסת.

 
 

 

 

מומחה השתלות בצפון לשיקום הפה בצורה מושלמת

כמה זמן מחזיקות השתלות שיניים?

גורמי עמידות: המפתח להצלחה ארוכת טווח
השאלה לגבי תוחלת החיים של שתלים היא אחת השאלות הנפוצות ביותר שמטופלים שואלים את מומחה השתלים בצפון. אורך החיים של השתלים תלוי במספר גורמים.

ראשית, זוהי איכות השתלים עצמם ומיומנות המנתח. השימוש בחומרים איכותיים והתקנה מדויקת משחקים תפקיד חשוב. שנית, היגיינת הפה ובדיקות מניעה קבועות חשובות. עישון, צריכת אלכוהול מופרזת ומחלות מערכתיות מסוימות עלולים להשפיע לרעה על חיי השתלים.

מומחה השתלים הצפוני תמיד מספק למטופלים המלצות טיפול מפורטות כדי להבטיח אורך חיים מקסימלי של התכנון.

חיי שירות ממוצעים

עם טיפול נאות וללא סיבוכים, השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד 20-30 שנים ואף יותר. חלק מהמטופלים משתמשים בשתלים לאורך חייהם ללא צורך בהחלפה. מומחה השתלות בצפון מציין כי טכנולוגיות וחומרים חדישים מאפשרים להגיע לתוצאות מרשימות יותר ויותר.

עם זאת, חשוב להבין כי כתרים הנתמכים בשתל עשויים לדרוש החלפה כל 10 עד 15 שנים עקב בלאי רגיל. בדיקות שיניים סדירות יסייעו לזהות את הצורך בהחלפה כזו בזמן ולהאריך את חיי השירות הכוללים של המבנה כולו.

האם הליך ההשתלה כואב?

שיטות מודרניות לשיכוך כאב: נוחות מעל הכל
אחד החששות הנפוצים ביותר שיש למטופלים הוא כאב במהלך הליך ההשתלה. מומחה השתלות בצפון ממהר להרגיע: לרפואת השיניים המודרנית יש שיטות יעילות לשיכוך כאבים שהופכות את ההליך כמעט ללא כאבים.

הפעולה מתבצעת בהרדמה מקומית, החוסמת לחלוטין את הכאב באזור ההתערבות. למטופלים רגישים במיוחד או לפרוצדורות מורכבות, ניתן להציע סדציה. זהו מצב של שינה קלה בו המטופל נינוח ואינו חרד, אך עדיין יכול להגיב לפקודות הרופא.

מהן התוויות נגד להשתלה?

– גורמים רפואיים

למרות שתלים דנטליים הם הליך בטוח ויעיל, ישנם מספר מצבים שעשויים להוות התווית נגד. מומחה השתלות בצפון תמיד עורך בדיקה יסודית לפני ההליך. התוויות נגד מוחלטות כוללות סוגי סרטן מסוימים, צורות חמורות של סוכרת והתקף לב או שבץ לאחרונה. התוויות נגד יחסית כוללות אוסטאופורוזיס, עישון, הריון והנקה. במקרים אלו ההחלטה מתקבלת באופן פרטני תוך התחשבות בכל הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים.

– פתרונות חלופיים

גם אם השתלה היא התווית נגד, אין זה אומר שלא ניתן לשחזר את המשנן. מומחה השתלות בצפון תמיד מוכן להציע פתרונות חלופיים. אלה עשויים להיות תותבות נשלפות או קבועות, גשרים או שיטות אחרות המתאימות למקרה מסוים. במצבים מסוימים ניתן לבצע טיפול מקדים שיאפשר המשך השתלה. לדוגמה, אם אין מספיק רקמת עצם, ניתן להמליץ ​​על הליך השתלת עצם.

 

השתלת שיניים היא דרך מודרנית ויעילה לשקם שיניים אבודות, להחזיר חיוך יפה וביטחון עצמי. מומחה השתלות בצפון מוכן להציע לכם סיוע מקצועי בכל שלב. אל תדחו את הטיפול בבריאותכם – הירשמו לפגישת ייעוץ עוד היום ועשו את הצעד הראשון לקראת חיוך חדש!

 

מומחה השתלות בטבריה: בקרו ב

מרכז להשתלת שיניים עפולה

מרפאת שיניים עפולה

 
 

 

 

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן