עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

מומחה השתלות בטבריה: מוזמנים לבקר במרפאה

מינימום כאבים! מקסימום תוצאות! רופאי שיניים בכירים ומנוסים!
לטיפול שיניים ברמה גבוהה:
שם טל שלח

מומחה השתלות בטבריה: החיוך שלכם בידיים טובות

מומחה השתלות בטבריה

השתלת שיניים הפכה לשיטה מהפכנית לשיקום שיניים אבודות. הליך זה לא רק משחזר את החיוך, אלא גם משפר משמעותית את איכות החיים של המטופלים. יש מומחה השתלות בטבריה, המוכן להציע שירותים איכותיים לכל מי שצריך.

מדוע יש צורך בהשתלת שיניים?

– התאוששות תפקודית

השתלת שיניים היא לא רק הליך קוסמטי. הוא ממלא תפקיד מפתח בשיקום התפקוד המלא של מערכת השיניים. תאר לעצמך שאתה יכול ליהנות שוב מהמאכלים האהובים עליך ללא הטרחה של לעיסה. הדיבור שלך הופך להיות ברור ומובן, ללא ה”ליש” האופיינית הנגרמת משיניים חסרות. אבל זה לא הכל.

– עמידות ואמינות

כשמדובר בשיקום שיניים, אנשים רבים חושבים על הטווח הארוך. וכאן השתלות שיניים מנצחות בכל הנקודות. שלא כמו תותבות נשלפות או גשרים, שתלים יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים עם טיפול נאות. יציבות וחוזק אלו מובטחים על ידי טכנולוגיה מיוחדת: סיכת שתל הטיטניום משולבת עם עצם הלסת, ויוצרת חיבור חזק. מומחה השתלות בטבריה משתמש אך ורק בחומרים וטכניקות שנבדקו בזמן המבטיחים חיי שירות ארוכים של השתלים.

– בריאות עצם הלסת

מעטים האנשים שחושבים על מה שקורה לעצם הלסת לאחר אובדן שיניים. בינתיים, תהליך זה חשוב ביותר. ללא הגירוי שמספק שורש השן, רקמת העצם מתחילה להתנוון. עם הזמן זה יכול להוביל לשינויים בצורת הפנים, להופעת קמטים ולבעיות בשיניים הנותרות. ההשתלה פותרת בעיה זו, שכן השתל מקבל את תפקודו של שורש השן, ממריץ את רקמת העצם ומונע את אובדן. מומחה השתלות בטבריה מקדיש תשומת לב מיוחדת להיבט זה, ועוזר למטופלים לשמור לא רק על חיוך יפה, אלא גם על בריאות כל אזור הלסת.

 
 

 

 

מומחה השתלות בטבריה: הדרך לחיוך מושלם

יתרונות בבחירת מרפאה בטבריה

מקצועיות בכל פרט: המומחים שלנו

בחירת מרפאה להשתלה היא צעד אחראי. צוות מומחים מוסמכים, בראשות מומחה השתלות, מחכה לכם בטבריה. כל אחד מחברי הצוות שלנו הוא מקצוען בתחומו, המשפר כל הזמן את כישוריו. אנו עוקבים אחר הטרנדים העדכניים ביותר ברפואת שיניים והשתלות בעולם, ומכניסים טכניקות חדשניות למרפאתנו. מומחה השתלות בטבריה בעל ניסיון רב בעבודה עם המקרים המורכבים ביותר, מה שמאפשר לנו לקחת על עצמנו משימות בכל מורכבות.

גישה אינדיבידואלית: אתה ייחודי

אנו מבינים שכל מטופל הוא ייחודי. לכן, במרפאתנו תקבלו תכנית טיפול מותאמת אישית הלוקחת בחשבון את כל מאפייני המקרה שלכם. מומחה השתלות בטבריה מעורב באופן אישי בפיתוח כל תכנית, ומבטיח תוצאות מיטביות. אנו לוקחים בחשבון את הרצונות שלך, אורח החיים, ההיסטוריה הרפואית ואפילו היכולות הפיננסיות שלך כדי להציע את הפתרון הטוב ביותר עבורך.

שלבי תהליך ההשתלה

1. ייעוץ ראשוני

המסע שלך לחיוך חדש מתחיל בייעוץ הראשוני שלך. בשלב זה, מומחה השתלות בטבריה יבצע בדיקה יסודית של חלל הפה שלך. נעריך את מצב שאר השיניים, החניכיים ועצם הלסת. חלק חשוב מהייעוץ הוא הערכה של בריאותך הכללית, שכן מחלות מסוימות יכולות להשפיע על תהליך ההשתלה. לאחר מכן, נדון איתך בכל אפשרויות הטיפול האפשריות, ונסביר את היתרונות והתכונות של כל שיטה. יחד ניצור תכנית טיפול אופטימלית הלוקחת בחשבון את כל הצרכים והרצונות שלך.

2. הכנה להשתלה

לאחר עריכת תכנית טיפול, מתחיל שלב ההכנה. מומחה להשתלות בטבריה יקבע את הבדיקות והליכי האבחון הנדרשים. זה עשוי לכלול צילומי רנטגן, סריקות CT ובדיקות דם. גישה זו מאפשרת לנו לתכנן את הפעולה בצורה מדויקת ככל האפשר ולספק את כל הניואנסים האפשריים. גם בשלב זה מכינים את חלל הפה לניתוח. זה עשוי לכלול טיפול בעששת, מחלות חניכיים והסרת שיניים בלתי ניתנות לתיקון. המטרה שלנו היא ליצור תנאים אידיאליים להשתלה מוצלחת.

3. ניתוח

הפעולה עצמה להתקנת שתל היא הליך הייטק הדורש ניסיון ומיומנות עצומים. מומחה השתלות בטבריה מבצע את הפעולה בטכניקות החדישות ביותר. ההליך מתחיל בהרדמה מקומית, אשר חוסמת לחלוטין את הכאב. עבור מטופלים רגישים במיוחד, אנו יכולים להציע הרגעה כדי לעזור לך להירגע במהלך הניתוח. לאחר מכן המנתח מבצע חתך קטן בחניכיים ויוצר מקום לשתל בעצם הלסת. השתל מותקן בדיוק הגבוה ביותר כדי להבטיח את קיבועו האמין ואת המיקום הנכון של הכתר העתידי.

4. תקופת ריפוי

לאחר התקנת השתל, מתחילה תקופה חשובה של ריפוי ואוסאואינטגרציה. זהו תהליך שבמהלכו מתמזג השתל עם רקמת העצם של הלסת, ומספק בסיס אמין לתותב העתידי. מומחה השתלות בטבריה עוקב בקפידה אחר תהליך ההחלמה על ידי ביצוע בדיקות שוטפות. משך תקופה זו יכול להשתנות בין מספר שבועות למספר חודשים, בהתאם למאפיינים האישיים של המטופל וסוג השתלים בשימוש.

5. שלב אחרון: התקנת תמיכה וכתר

כאשר תהליך האוסאואינטגרציה מסתיים, מתחיל השלב האחרון של הטיפול. מומחה השתלות בטבריה מתקין אבוטמנט – אלמנט מיוחד המחבר בין השתל לכתר העתידי. לאחר מכן מייצרים ומניחים כתר קבוע. אנו משתמשים בחומרים העדכניים ביותר כדי להבטיח שהשיניים החדשות שלך יהיו לא רק חזקות, אלא גם בעלות מראה טבעי. הכתר מותאם בקפידה כדי להתאים באופן מושלם לנשיכה שלך ולהשתלב עם שאר השיניים שלך. התוצאה היא חיוך יפה, פונקציונלי ועמיד לאורך זמן.

 

השתלת שיניים היא דרך מודרנית ויעילה להחזיר חיוך בריא וביטחון עצמי. מומחה השתלות בטבריה מוכן לעזור לך במסע הזה, להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר של הטיפול בכל שלב. אל תדחו את הטיפול בבריאותכם – הירשמו לפגישת ייעוץ עוד היום!

 

שיקום פה עפולה

רפואת שיניים דחופה טבריה

טיפול שורש בטבריה

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן