העמסת שתלים

כל הלסת על 4 שתלים – 4 ALL ON

 

תחום רפואת השיניים ושיקום הפה

זוכה להתקדמות בזכות פיתוח של טכנולוגיות חדשניות וחיבור לעקרונות מתחומים נושקים ברפואה, במטרה לספק טיפולי שיניים משקמים בראשם השתלות שיניים באיכות ועמידות גבוהה, מראה אסתטי וטבעי וחשוב לא פחות מכך במהירות וביעילות, ומבלי לפגוע באורח החיים של המטופל.

הצורך בהשתלת שיניים נובע משחיקה של מערכת השיניים הקיימת, פגיעה ממושכת בשיניים ובשורשים ולמעשה מצב רפואי של השיניים שלא ניתן לשקם. בעוד שבעבר הפתרון המוצע דוגמת שיניים תותבות ונשלפות היה פתרון מביך ולא נוח, טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות היום השתלה של שיניים מחומרים טבעיים בהרכב קרוב ככל הניתן להרכבה של שן טבעית, תוך מיזוג וחיבור לעצמות החניכיים.

 

שיטת ההשתלות המסורתית חייבה תשתית עצם בריאה ויציבה ויצירת שתל לכל שן בפה. השיטה החדשה הקרויה  ALL ON 4  (ניתן גם להרחיב לשיטת ALL ON  6   תחת עיקרון דומה) מאפשרת יצירה של ארבעה שתלים המוחדרים בדיוק רב לעצמות הלסת, ומהווים את התשתית להשתלה של סט שיניים מלא, ו/או השתלת שיניים על פי צורך.

בין היתרונות הבולטים של שיטת העמסת שתלים  ALL ON 4 / ALL ON  6  כל הלסת:

 

  • מתאימה גם לבעלי חוסר בעצמות חניכיים, מאחר והשתלים יושבים על עצמות הלסת שהן מטבען מלאות, חזקות ויציבות יותר. השיטה חוסכת את הצורך בניתוחי הרמת סינוס או השתלות עצם על מנת לייצר תשתית מתאימה לשתלים.
  • על מערך השיניים מתפרס על גבי תשתית השתלים, בת ארבעה או שישה שתלים, מה שמאפשר חלוקה נכונה של העומס והימנעות מפגיעה בעצמות הלסת. הלחץ אשר מופעל על השתלים בהפעלת שרירי הפה מתחלק בצורה שוויונית ואופטימלית, מה שמעניק מראה שיניים סימטרי ואסתטי ותחושה נינוחה בפה.
  • זמן טיפול קצר במיוחד- בעוד שבשיטות השתלה מסורתיות עבר המטופל עקירה של כל השיניים הפגועות ונאלץ להמתין לשיקום החניכיים הרכות והפתוחות עד להשתלה, תוך פגיעה במראה לאורך זמן ופגיעה של ממש באוח החיים, שיטת ALL ON 4 מאפשרת את תחילתו וסיומו של ההליך הכירורגי והפרוצדורה הרפואית בו ביום. העקירה מתבצעת בטכניקה חדשנית תוך חילוץ השן ללא פגיעה וטלטול של רקמות החניכיים, ועיגון השתלים מתוכנן מראש באופן ממוחשב ומתבצע באמצעות פעולת עיגון במקום. לאחר התקנת גשר השתלים על גבי עצמות הלסת הרכבת השתלים מתבצעת בצורה מהירה ויציבה, ללא כל תחושה של רגישות או חוסר נוחות למטופל.

 

מרפאת השיניים בורלה בעפולה מספקת שירותי אסתטיקה דנטלית והשתלות שיניים הנשענות על הטכנולוגיות החדישות ביותר, רופאים מקצועיים ומנוסים וליווי של רופא כירורג מומחה פה ולסת לכל תכנית טיפולים. במרפאה תזכו לבדיקה מקיפה וייעוץ מקצועי, התאמה של תכנית מקצועית לשיקום ולבריאות הפה והשיניים ועלויות הוגנות בתנאי תשלום נוחים.