עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

העמסת שתלים - מוזמנים למרפאה שלנו!

מינימום כאבים! מקסימום תוצאות! רופאי שיניים בכירים ומנוסים!
לטיפול שיניים ברמה גבוהה:
שם טל שלח

מרפאת שיניים טבריה, שירותים הניתנים על ידי המרפאה

העמסת שתלים

העמסת שתלים: תחום רפואת השיניים ושיקום הפה

זוכה להתקדמות בזכות פיתוח של טכנולוגיות חדשניות וחיבור לעקרונות מתחומים נושקים ברפואה, במטרה לספק טיפולי שיניים משקמים בראשם השתלות שיניים באיכות ועמידות גבוהה, מראה אסתטי וטבעי וחשוב לא פחות מכך במהירות וביעילות, ומבלי לפגוע באורח החיים של המטופל.

העמסת שתלים. זוכה להתקדמות בזכות פיתוח של טכנולוגיות חדשניות וחיבור לעקרונות מתחומים נושקים ברפואה

השתלת שיניים מתקדמת: ALL ON 4 לשיקום מלא של מערכת השיניים

הצורך בהשתלת שיניים נובע משחיקה של מערכת השיניים הקיימת, פגיעה ממושכת בשיניים ובשורשים ולמעשה מצב רפואי של השיניים שלא ניתן לשקם. בעוד שבעבר הפתרון המוצע דוגמת שיניים תותבות ונשלפות היה פתרון מביך ולא נוח, טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות היום השתלה של שיניים מחומרים טבעיים בהרכב קרוב ככל הניתן להרכבה של שן טבעית, תוך מיזוג וחיבור לעצמות החניכיים.

שיטת ההשתלות המסורתית חייבה תשתית עצם בריאה ויציבה ויצירת שתל לכל שן בפה. השיטה החדשה הקרויה  ALL ON 4  (ניתן גם להרחיב לשיטת ALL ON  6   תחת עיקרון דומה) מאפשרת יצירה של ארבעה שתלים המוחדרים בדיוק רב לעצמות הלסת, ומהווים את התשתית להשתלה של סט שיניים מלא, ו/או השתלת שיניים על פי צורך.

בין היתרונות הבולטים של שיטת העמסת שתלים  ALL ON 4 / ALL ON  6  כל הלסת:

  • מתאימה גם לבעלי חוסר בעצמות חניכיים, מאחר והשתלים יושבים על עצמות הלסת שהן מטבען מלאות, חזקות ויציבות יותר. השיטה חוסכת את הצורך בניתוחי הרמת סינוס או השתלות עצם על מנת לייצר תשתית מתאימה לשתלים.
  • על מערך השיניים מתפרס על גבי תשתית השתלים, בת ארבעה או שישה שתלים, מה שמאפשר חלוקה נכונה של העומס והימנעות מפגיעה בעצמות הלסת. הלחץ אשר מופעל על השתלים בהפעלת שרירי הפה מתחלק בצורה שוויונית ואופטימלית, מה שמעניק מראה שיניים סימטרי ואסתטי ותחושה נינוחה בפה.
  • זמן טיפול קצר במיוחד- בעוד שבשיטות השתלה מסורתיות עבר המטופל עקירה של כל השיניים הפגועות ונאלץ להמתין לשיקום החניכיים הרכות והפתוחות עד להשתלה, תוך פגיעה במראה לאורך זמן ופגיעה של ממש באוח החיים, שיטת ALL ON 4 מאפשרת את תחילתו וסיומו של ההליך הכירורגי והפרוצדורה הרפואית בו ביום. העקירה מתבצעת בטכניקה חדשנית תוך חילוץ השן ללא פגיעה וטלטול של רקמות החניכיים, ועיגון השתלים מתוכנן מראש באופן ממוחשב ומתבצע באמצעות פעולת עיגון במקום. לאחר התקנת גשר השתלים על גבי עצמות הלסת הרכבת השתלים מתבצעת בצורה מהירה ויציבה, ללא כל תחושה של רגישות או חוסר נוחות למטופל.

העמסת שתלים…

מרפאת השיניים בורלה בעפולה מספקת שירותי אסתטיקה דנטלית והשתלות שיניים הנשענות על הטכנולוגיות החדישות ביותר, רופאים מקצועיים ומנוסים וליווי של רופא כירורג מומחה פה ולסת לכל תכנית טיפולים. במרפאה תזכו לבדיקה מקיפה וייעוץ מקצועי, התאמה של תכנית מקצועית לשיקום ולבריאות הפה והשיניים ועלויות הוגנות בתנאי תשלום נוחים.

תהליך השתלת שיניים: היבטים עיקריים

תהליך השתלת שיניים, או “העמסת שתלים”, הוא שלב חשוב ברפואת השיניים המודרנית המאפשר לשקם שיניים שאבדו. השתלים עשויים מטיטניום או סגסוגותיו, מה שמבטיח את עמידותם הגבוהה ואת התאמתם הביולוגית לרקמת העצם. התהליך מתחיל בבדיקה מקיפה של המטופל, כולל צילומי רנטגן וטומוגרפיה תלת-ממדית, כדי לקבוע את מצב רקמת העצם ולתכנן את מיקום השתלים בצורה אופטימלית. לאחר מכן רופא השיניים מבצע הליך כירורגי ומתקין את השתלים בתוך רקמת העצם של הלסת. חשוב שהמטופל יעקוב אחר ההנחיות לטיפול בחלל הפה לאחר הניתוח, על מנת להבטיח את הצלחת השתלת השתלים.

תקופת ההחלמה לאחר התהליך עשויה להימשך ממספר שבועות עד מספר חודשים, בהתאם לתכונות האישיות של המטופל. במהלך תקופה זו מתרחש תהליך האוסטאואינטגרציה – גידול רקמת העצם סביב השתל, המספק את יציבותו. לאחר סיום מוצלח של שלב זה, מתקינים את השקתות והכתרים הקבועים או התותבות, המשחזרים את הפונקציונליות והאסתטיקה של קו השיניים. השימוש בטכנולוגיות וחומרים מודרניים מאפשר להשיג תוצאות גבוהות בטיפול, ולהבטיח למטופלים נוחות ועמידות ארוכת טווח של השתלים.

יתרונות ומגבלות של העמסת שתלים

להעמסת שתלים יש מספר יתרונות חשובים בהשוואה לשיטות אחרות לשיקום שיניים, כגון גשרים או תותבות נשלפות. אחד היתרונות העיקריים הוא שאין צורך בעיבוד שיניים סמוכות, מה ששומר על שלמותן ובריאותן. בנוסף, השתלים מספקים תחושה טבעית יותר בזמן לעיסה ודיבור, מכיוון שהם מקובעים ישירות לרקמת העצם ואין להם חלקים ניידים. זה מאפשר למטופלים להרגיש בטוחים ונוחים יותר בחיי היומיום שלהם.

עם זאת, כמו כל הליך רפואי, גם השתלת שיניים כוללת מגבלות והתוויות נגד. גורם חשוב הוא מצב הבריאות של המטופל, כולל קיומן של מחלות כרוניות שעשויות להשפיע על תהליך ההחלמה. בנוסף, נפח ואיכות רקמת העצם במקום התקנת השתל משחקים תפקיד מרכזי בהצלחת התהליך. במקרים של חוסר בעצם מספקת, ייתכן שיהיה צורך לבצע הליכים נוספים, כגון השתלת עצם, מה שמאריך את זמן הטיפול. למרות מגבלות אלו, השתלת שיניים נותרה אחת השיטות היעילות ביותר לשיקום קו השיניים, המספקת תוצאות ארוכות טווח ואיכות חיים גבוהה למטופלים.

טיפול שורש בטבריה

השתלת שיניים בעפולה

מרכז להשתלת שיניים בטבריה

העמסת שתלים. זוכה להתקדמות בזכות פיתוח של טכנולוגיות חדשניות וחיבור לעקרונות מתחומים נושקים ברפואה

מרכז להשתלת שיניים ואסתטיקה

שעות פתיחה

א'-ה' 08:00-18:00 ו' עד 14:00

לבדיקה וייעוץ ראשוני ללא עלות

טבריה עלית

רח' העצמאות 5 טבריה 055-9490349

עפולה

רח' המלאכה 27 אזור התעשייה

השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן